Esteu aquí

Optimització de la gestió del despatx d'enginyeria/arquitectura

5a. SESSIÓ DIVULGATIVA DE LA CAMBRA

Continua el cicle d’activitats i el calendari amb la convocatòria de la cinquena sessió divulgativa.

TEMÀTICA GENERAL

COM OPTIMITZAR LA GESTIÓ DEL DESPATX AMB AVANT MANAGER

Aquesta sessió va dirigida a despatxos d’arquitectura, enginyeria i arquitectura tècnica. Es vol mostrar exemples concrets de com gestionar de manera més eficient el despatx amb els avantatges que suposa utilitzar l’eina adequada de gestió integral. Veurem com gestionar el control de cost i dels temps invertits en els projectes, gestió automàtica d’ofertes d’honoraris, de factures i de currículums d’empresa, automatització de contactes i calendaris del despatx amb telèfons mòbils i tablets, accés a la informació i coordinació del despatx des de qualsevol lloc, gestió eficaç dels clients i captació de nous clients o l’actualització automàtica de la Web del despatx.

Ponents: Jordi Oliva i David Rotllan

Data: dimarts, 26 de maig de 2015

Hora: de 19h a 21h

Lloc: Seu del Gremi d’Àrids a la Rambla Catalunya 127 3r. 1a. de Barcelona

L’accés per als socis i els convidats és GRATUÏT.

Podeu reservar una plaça al següent enllaç: https://www.ticketea.com/gestioavant/

És obligatori confirmar l’assistència per aquesta via per tal d’ajustar les condicions de la sala.