Esteu aquí

La Generalitat llança una campanya per promoure els ports

  • La campanya “Viu els ports” vol promoure els 45 ports competència de la Generalitat com a espais a l’aire lliure, segurs, propers a la ciutadania i sense aglomeracions 

  • L’activitat portuària dels ports gestionats per la Generalitat genera 992 milions d’euros anuals de facturació i més de 9.000 llocs de treball

L’empresa pública Ports de la Generalitat ha dissenyat una campanya promocional amb l’eslògan “Viu els ports”, que mostra els ports com a instal·lacions preparades, obertes, segures, sense massificació, idònies per a l’estiu i la tardor i amb una àmplia oferta d’activitats. La campanya engloba els 45 ports gestionats per la Generalitat de Catalunya i vol ser una entrada d’aire fresc i un esquer per ajudar a reactivar l’activitat portuària, afectada per la crisi sanitària.

Ports de la Generalitat ha establert una línia estratègica per potenciar els ports des de tres eixos: l’impuls a les infraestructures portuàries que s’estan potenciant, modernitzant i adaptant al canvi climàtic; l’establiment de mesures econòmiques per pal·liar els efectes econòmics de la crisi sanitària en els usuaris, gestors i agents portuaris; i la promoció per donar suport a l’activitat portuària.

Viu els ports

La campanya es compon d’un vídeo, bàners, anuncis, creativitats i posts. Es difondrà durant un mes entre mitjans de comunicació generalistes i especialitzats, online i offline, plataformes turístiques i nàutiques i xarxes socials. El vídeo mostra una família que va a un port, lloga un vaixell, mira la descàrrega del peix i assaboreix els productes de proximitat en un dels restaurants del port. És una petita mostra del gran ventall d’activitats que es poden fer en els recintes portuaris. Si us el voleu descarregar, aquí teniu l’enllaç del vídeo https://youtu.be/MO-79xegfnk .

 

Paraules clau: