Esteu aquí

Curs Contractació Col·laborativa LeanIPD

Dates: 
16, 18, 23, 25 i 30 de novembre i 2 de desembre de 2020
Horari: 
De 18 a 20 hores
Preu: 
General: 650 € per alumne 15% als clients que contractin més d’un curs.
Organitza: 
ITeC

Després de l’experiència recollida en les edicions presencials d’aquest curs, l’hem reelaborat i adaptat per oferir-lo en format online en directe, de 12 hores i facilitar així el seu seguiment. El curs será impartit per: Pedro Júdez i Víctor Roig

L’IPD (Integrated Project Delivery) és un format de contracte de treball col·laboratiu que promou l’alineació d’interessos econòmics de tots els agents d’un projecte, amb transparència en els costos reals i en la presa de decisions.

L’objectiu d’aquesta formació es donar a conèixer aquest model de contractació col·laborativa de la gestió integral de projectes.

A les sessions s’analitzarà el marc actual dels contractes i es compararan amb aquesta nova tendència de desenvolupament integral de projectes – IPD.

El curs contempla analitzar el procés de implantació i les diferents tècniques que es poden aplicar així com els aspectes a tenir en compte en la gestió del canvi a l’equip.

El programa del curs s’estructura amb aquests continguts:

  • Introducció
  • Fonaments de la contractació col·laborativa
  • Selecció dels participants (Licitació)
  • Desenvolupament d’un projecte col·laboratiu
  • El contracte
  • Mantenir l’impuls
  • Presentació de casos