trànsit

Actualització 2020 del Banc del Servei Català de Trànsit

S’acaba de publicar l’actualització 2020 del Banc del Servei Català de Trànsit. Aquest banc comprèn els preus de referència per a la incorporació de les instal·lacions i tecnologies per al control, regulació i vigilància de la mobilitat i la seguretat viària a Catalunya.

Conté partides d’obra dels apartats enginyeria civil, manteniment, mesures especials de trànsit, assaigs de verificació d’equips, edificació, seguretat i salut i el nou apartat de Mitjans aeris amb vehicles aeris, personal i parts proporcionals de despeses fixes.

Dia Mundial en Memòria de les Víctimes de Trànsit

Enguany es celebra el 25 aniversari de l’inici del Dia Mundial en Memòria de les Víctimes de Trànsit i P(A)T (Asociación Española de Prevención de Accidentes de Tráfico) conjuntament amb la Federació Europea de Víctimes de la Carretera, organitzen un acte de commemoració d’aquest dia tant important per retre homenatge a totes les víctimes de trànsit, donar visibilitat a la magnitud del greu problema de salut pública que suposen els sinistres de trànsit i reconèixer la feina de tots aquells que treballen

Campanya informativa Zona de Baixes Emissions (ZBE) de les Rondes de Barcelona

L’AMB i l'Ajuntament de Barcelona llancen una Campanya Informativa per donar a conèixer la Zona de Baixes Emissions (ZBE) de les Rondes de Barcelona, que entra en funcionament l'1 de desembre.

  • També hi col·laboren els municipis implicats en la ZBE Rondes de Barcelona: l’Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Esplugues de Llobregat i Cornellà de Llobregat

Curs en Investigació i Anàlisi dels Accidents de Trànsit

Dates: 
Els dies 13, 20, 27 i 18 de maig i 10 i 11 de juny de 2016
Horari: 
Divendres de 16 a 20h i dissabtes de 9 a 13h
Lloc: 
Escola de Prevenció i Seguretat Integral. Edifici Blanc. Campus UAB
Preu: 
350€

Els accidents de trànsit són una de les principals causes de mortalitat als països desenvolupats. Mentre que en l’entorn extraurbà la reducció de la sinistralitat ha estat palesa, això no ha ocorregut en l’àmbit urbà, malgrat els esforços tant materials com a humans donada la complexitat d’aquest entorn, les característiques de la mobilitat, l’estructura viària i convivència dels diferents i variats elements de transport. Per aquest motiu, és necessari un major esforç i una major conscienciació social sobre aquest problema perquè les mesures que s’apliquin donin millors resultats.

Subscriure a RSS - trànsit