Usted está aquí

Analítica Web i pla de màrqueting digital (50 hores)

Fecha: 
12, 14, 19, 21, 26, 28 de gener 2021 i 2, 4, 9, 11 de febrer de 2021
Horario: 
de 15:30h a 19:30h
Ubicación: 
Online
Organizado por: 
Egara Formació

OBJECTIU GENERAL
- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail
Màrqueting.
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
Objectius específics:
- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior
impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web

CONTINGUTS
1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital
• Auditoria
• Estudi de la competència
• Anàlisi DAFO
• Anàlisi de l'Audiència
• Fixar Objectius: SMART goals i KPI
• Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
• Fixar un calendari d'implementació
• Fixar un pressupost
• Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar
Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics /
LinkedIn

DOCENT:
Sr. Lluís Feliu Roe
Llicenciat en Periodisme. Màster de Comunicació Empresarial. Professor i Consultor de Tècniques de
la Comunicació i Màrqueting Estratègic. Doctor en Màrqueting de Continguts.

Inscripció fins el dia: 7 de gener de 2021

A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya hem tingut accés a diferents cursos subvencionats per als nostres col·legiats/des.

Aquests cursos estan destinats a treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i persones en situació d’atur.

El nombre de places és limitada, per aquest motiu és REQUISIT IMPRESCINDIBLE fer la pre-inscripció al curs enviant un mail a catalunya@cetop.cat adjuntant la següent documentació:

  • Annex 1
  • Fotocòpia del DNI
  • Fotocòpia de la nòmina, rebut d’autònom/a del mes anterior a la data d’inici del curs o DARDO actualitzat en cas d’estar en situació d’atur.