En el mercat d’avui ser bo no es suficient. Es necessari tenir els objectius clars i quantificats per poder definir una estratègia guanyadora.
El Personal Branding o Estratègia de Marca Personal ajuda als professionals que volen millorar la seva situació: augmentar ingressos, trobar una feina, emprendre, o fer una carrera professional, i que necessiten eines per avançar en el procés (autoconeixement, negoci, estratègia, màrqueting, pla d’acció, comunicació, etc..)
En aquesta sessió veurem quines són les eines que aporta l’estratègia de marca personal als col•legiats que es plantegen una millora actual i futura de la seva situació professional, i també als que inicien ara la seva trajectòria.
CONTINGUT:
1. Estratègia de marca personal o Personal Branding: Significat, Origen, exemples
2. La importància de l’estratègia de marca per aconseguir els meus objectius professionals
3. Aplicació de l’estratègia de marca a les persones: Diferenciació, estratègia i pla d’acció.
4. Requisits per dur a terme un Personal Branding
DURADA: 2 HORES (inclou 30 min de preguntes). Es pot escollir sessió de matí o sessió de tarda
Impartida per:
Ana Ruiz, Personal Branding Strategist.
www.mypersonalbranding.es
Llicenciada en Ciències Empresarials i Màster en Direcció d’Empresas. (ESADE)
Especialitzada en Màrqueting, Estratègia de Marca, i RRHH.